استفاده از مواد شوینده خودرو برای شستشوی اسب ها در کشور سوئد

می دانید که مواد شوینده خودرو بیلینگ با گذشت زمان، این در نهایت باعث می شود که رنگ به طور کامل از بین برود. بنابراین، مگر اینکه می خواهید رنگ خود را از بین ببرید، لطفا از شیشه پاک کن های آمونیومی روی پنجره های خود اجتناب کنید!

می تواند ماشین شما را خراب کند: همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، پاک کننده های شیشه آمونیه قدرتمند هستند. با توجه به آنچه گفته شد، آمونیاک می تواند به سطوحی مانند لاستیک، وینیل، پلاستیک، رنگ و تزئینات کرومی آسیب برساند که در سرتاسر وسیله نقلیه شما یافت می شود.

پاک کننده های شیشه آمونیومی همچنین می توانند موم را خراب کنند، بنابراین ما در مورد استفاده از این نوع محصولات بر روی چنین سطوحی بسیار احتیاط می کنیم.

شوینده

در اینجا شما آن را دارید، دوره تصادف خود را در مورد نکات اصلی استفاده از شیشه پاک کن های آمونیومی و غیر آمونیایی! اگر پنجره های رگه دار یا لکه دار، سطوح سخت کثیف یا فولاد ضد زنگ دارید که نیاز به توجه دارند.

اکنون بهترین انتخاب های ما را برای کار با هر یک از این موارد می شناسید. مثل همیشه از اینکه وقت گذاشتید و وبلاگ ما را خواندید متشکرم، عاقلانه ایمن و تمیز بمانید!

اجتناب از نور مستقیم خورشید: از آنجایی که شیشه پاک‌کن‌های آمونیه قابلیت خشک شدن سریع دارند، باید به خاطر داشته باشید که روی سطوحی که در معرض نور مستقیم خورشید هستند استفاده کنید.

اگرچه مواد شوینده آمونیه‌ای به این دلیل که رگه‌هایی از خود به جای نمی‌گذارند، شناخته شده‌اند، اما استفاده از پاک‌کننده‌های شیشه بر روی سطوحی با نور مستقیم خورشید می‌تواند کاملا برعکس عمل کند.

از آنجایی که شیشه ماشین که رو به خورشید است به دلیل گرمای بزرگ شده توسط خورشید بسیار داغ تر است، این امر منجر به خشک شدن آمونیاک قبل از شروع تبخیر می شود و رگه های ناخواسته ای را پشت سر می گذارد.

هنگام استفاده از مواد شوینده آمونیه، به هر قیمتی که شده از شیشه های رنگی استفاده نکنید.

در واقع، خرده‌فروشان خودرو از پاک‌کننده‌های شیشه‌ای مبتنی بر آمونیاک برای هدفی کاملاً متضاد با حذف رنگ‌های خودروهای قدیمی استفاده می‌کنند.

هنگامی که از یک پاک کننده شیشه آمونیه بر روی رنگ استفاده می شود، این باعث تغییر رنگ و همچنین حباب می شود.