استفاده از کشمش سبز قلمی در حل مشکل آبرسانی به روستاهای دورافتاده

برخلاف تصور رایج، کشمش سبز قلمی به راحتی در خانه درست می شود. کشمش همیشه یک افزودنی عالی برای دستور پخت استاندارد گرانولای شماست.

این دستور تهیه گرانولا کشمش دارچینی را می توان وگان یا بدون گلوتن نیز تهیه کرد. مشاهده دستور پخت مافین کدو تنبل، کشمش و بذر کتان سرشار از فیبر سالم هستند.
ممکن است عجیب به نظر برسد که کشمش را به ماکارونی اضافه کنید. این غذای پاستا از کارکنان مایو کلینیک شامل اسفناج، لوبیا گاربانزو و کشمش است. سرشار از آهن، پروتئین و فیبر است.

آیا می خواهید خودتان کشمش درست کنید؟ ساده است: کمی انگور بگیر، ساقه های بزرگ را بردارید. آنها را در آب خنک بشویید.
آنها را روی سینی قرار دهید و سینی را در یک روز خشک و آفتابی بیرون بگذارید (اگر سینی سوراخ یا شکاف برای گردش هوا داشته باشد بهترین کار را دارد).

کشمش
انگورها را بچرخانید تا از قرار گرفتن در معرض نور خورشید مطمئن شوید. فقط در دو یا سه روز، کشمش خود را خواهید داشت.

کشمش حاوی ویتامین ها و مواد معدنی سالم است. آنها همچنین بدون چربی و بدون کلسترول، سرشار از آنتی اکسیدان و منبع عالی فیبر هستند.

کشمش ممکن است به شما کمک کند: رفع یبوست، جلوگیری از کم خونی، ساخت و حفظ استخوان های قوی، از دندان های خود محافظت کنید.
خطر ابتلا به سرطان و بیماری قلبی را کاهش دهید. کشمش حاوی قند کافی برای افزایش انرژی است و یک مکمل عالی برای رژیم غذایی سالم برای اکثر افراد است. اگر دندان شیرین دارید، کشمش را جایگزین تنقلات ناسالم و شیرین کنید.

البته، مانند هر میوه خشک دیگری، خوردن بیش از حد ممکن است به دلیل محتوای قند و کالری بالا، ناسالم باشد. در حالی که نباید از گنجاندن کشمش در رژیم غذایی خود هراس داشته باشید، مطمئن شوید که آن را در یک زمان انگشت شمار نگه دارید.