با استفاده از بذر گوجه اس جی 12 خودتان را هفته ای پنج کیلو لاغر کنید

مخلوط شروع بذر گوجه اس جی 12 به بالای گلدان هایی که دانه ها را می پوشاند اضافه می شود. اگرچه مخلوط گلدان از قبل مرطوب شده بود، اما هنوز هم ایده خوبی است که مقداری آب اضافی روی بذرهای تازه کاشته شده مه پاش کنید.

این تضمین می کند که لایه بالایی مخلوط خشک نمی شود و همچنین به سفت شدن مخلوط گلدان و اطمینان از تماس خوب بین دانه و مخلوط کمک می کند.

برای اینکه بتوانید نهال ها را در حین رشد شناسایی کنید و بدانید چه زمانی برای پیوند آماده می شوند، باید ظروف بذر را هنگام کاشت برچسب بزنید.

برای هر نوع بذر کاشته شده، از چوب بستنی یا نشانگرهای پلاستیکی گیاه و قلم جوهر دائمی برای ثبت نام گیاه و تاریخ کاشت استفاده کنید. برچسب های گیاه را در نزدیکی لبه ظرف یا سینی داخل خاک قرار دهید.

بذر

 

دانه ها را گرم و مرطوب نگه دارید. سخت ترین قسمت شروع بذر در داخل خانه، فراهم کردن درجه حرارت، نور و رطوبت بهینه برای جوانه زدن و جوانه زدن آنها به گیاهچه است.

با پوشاندن سینی ها یا ظروف با پلاستیک شفاف شروع کنید. این را می توان با گنبدها یا روکش های پلاستیکی سفت و سخت، همانطور که در سینی های شروع بذر تجاری گنجانده شده است.

یا با کیسه های پلاستیکی شفاف یا بسته بندی چسبناک در صورتی که از ظروف تغییر کاربری برای شروع بذر خود استفاده می کنید، ارائه شود.

پوشش پلاستیکی برای نگه داشتن گرما و رطوبت کار می کند. (اگر برچسب بذر شما برای پوشش خیلی بلند است، برچسب را بردارید و آن را روی جلد درست بالای سلول مربوطه قرار دهید.)

ظرف را به مکانی گرم و بدون پیش نویس انتقال دهید تا بتوانید روزانه آن را بررسی کنید. بیشتر بذرها زمانی که دما بین 65 تا 70 درجه فارنهایت باشد بهتر جوانه می زنند، اما اطلاعات روی بسته بذر را برای جزئیات بررسی کنید.

بالای یخچال یک نقطه ایده آل است، یا می توانید تشک های گرمایشی مخصوص جوانه زدن بذرها را خریداری کنید. تشک های گرمایشی زیر ظروف گلدان می روند و از زیر خاک را گرم می کنند. هنگام استفاده از تشک های گرمایشی معمولاً باید به دفعات بیشتری آبیاری کنید.

ظروف بذر با پوشش پلاستیکی برای کنترل محیط، به محض مشاهده نهال، پلاستیک را بردارید و ظروف را در نور غیر مستقیم قرار دهید. به طور کلی، دانه ها تا زمانی که بیرون نیایند نیازی به نور ندارند.

هنگامی که نهال های شما شروع به فرو رفتن در خاک می کنند، شروع به صاف شدن و باز شدن می کنند. چیزی شبیه به دو برگ ظاهر می شود.

اینها ساختارهای برگ مانندی به نام لپه هستند که بخشی از دانه هستند و تا زمانی که برگ های واقعی تشکیل شوند و گیاه قادر به فتوسنتز شود به عنوان منابع غذایی عمل می کنند.

این نقطه ای است که در آن باید نهال های خود را زیر منبع نور منتقل کنید.
جوانه کوچکی که از سینی شروع بذر رشد می کند.

نهال ها برای تبدیل شدن به گیاهان سالم و محکم به نور زیادی نیاز دارند. این احتمال وجود دارد که شما نور طبیعی کافی در خانه خود برای رشد نهال های قوی ندارید. حتی یک پنجره رو به جنوب معمولاً j را انجام نمی دهد.