با استفاده از چای کیسه ای خارجی شپش مو را از بین ببرید

چای کیسه ای خارجی محصولی فوق العاده محبوب در بین جوانان و بزرگسالان است. برای جوشکاری راحت است و تعدادی مزایای دیگر نیز دارد.

در عین حال، قوری بیشتر در بین مخاطبان مسن دیده می شود. خب عادت کرده اند پدربزرگ و مادربزرگ ما به ما می گویند که ضایعات حاصل از تولید چای شل را در کیسه ها قرار می دهند. آیا اینطور است؟

اولین چای کیسه ای در سال 1904 ظاهر شد. تاجر چای آمریکایی توماس سالیوان نمونه های چای را در کیسه های ابریشمی بسته بندی کرد.

افرادی که آنها را خریداری کردند بلافاصله شروع به فرو بردن آنها در آب جوش کردند. خوب آنها نمی دانستند که چنین کیسه هایی باید باز شود. اما این نسخه بعید است. به احتمال زیاد، سالیوان چنین قصدی داشته است.

چای

نسخه سومی از ظاهر اولین کیسه چای وجود دارد – در طول جنگ جهانی اول ظاهر شد. این توسط بریتانیایی ها ساخته شد که نوشیدنی مورد علاقه خود را نداشتند.

آنها به اصطلاح جوراب چای درست کردند که آن را در آب جوش فرو کردند. اگرچه 100٪ ما هرگز نمی دانیم که چگونه بود. اما واقعیت این است که چای در این شکل هنگام دم کردن بسیار راحت است. حالا چای در کاغذ بسته بندی شده است.
هرم چای
در انگلستان، سهم چای کیسه ای 90٪ است و این کشوری است که به ویژه از سنت ها قدردانی می کند. از این گذشته، دم کردن نسخه کلاسیک این نوشیدنی زمان زیادی می برد!

چای کیسه ای به این ترتیب تولید می شود: ابتدا تمام برگ ها از نظر کیفیت بررسی می شوند، سپس نوشیدنی مزه دار و بسته بندی می شود.

و آخرین مرحله بسته بندی است. قبل از چشیدن، تمام برگ ها آسیاب می شوند. در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما برخی از شرکت های بی وجدان از ضایعات چای به جای برگ استفاده می کنند.

این هیچ ایرادی ندارد، اما چنین تصمیمی بر طعم و مزه تأثیر می گذارد. اگر چه افرادی که چای را با شکر می نوشند تفاوتی نمی بینند.

خبره‌های واقعی هرگز یک نوشیدنی را شیرین نمی‌سازند و تشخیص اینکه آیا از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود یا خیر برای آنها آسان‌تر است.

اول از همه، باید بدانید که انواع مختلفی از چای کیسه ای وجود دارد – خوب و بد. این شما را از جملاتی مانند “اینجا، شما چای را در کیسه می نوشید” نجات می دهد.

بنابراین شما چیزی در مورد چای نمی دانید.” اغلب اوقات، حتی چای برگ درشت در کیسه‌هایی بسته‌بندی می‌شود که با همان مزایا، احساس راحتی به مشتریان می‌دهد.

ما این چای را دم می کنیم زیرا راحت است. بدون نیاز به یک سری ظرف، چای استفاده شده به راحتی دور ریخته می شود. همچنین می توانید چای های مختلف را در یک جلسه چای امتحان کنید.

در قطارها دیگر نمی توانند مانند قبل با نوشابه چای درست کنند. سپس برگ های چای را برای نوشیدنی ذخیره کردند، اما اکنون هیچ ترفند و دستکاری وجود ندارد.

علاوه بر این، چای برگ شل باعث صرفه جویی در زمان می شود. ما دائماً در جایی عجله داریم و بنابراین اغلب وقت نداریم یک نوشیدنی داغ شیرین درست کنیم.

و بنابراین آنها یک کیسه برداشتند، آن را در یک لیوان آب جوش قرار دادند – و بعد از 5 دقیقه می توانید آن را بنوشید. سایر مزایای چای کیسه ای عبارتند از:

هیچ برگ در فنجان نیست. تعداد کمی از مردم دوست دارند که برگ های چای وارد دهانشان شود. این قطعا در چای کیسه ای وجود نخواهد داشت. ممکن است ذرات گرد و غبار در فنجان وجود داشته باشد، اما ترسناک نیست.