با پوشیدن صندل جلو باز وزن خود را پایین بیاورید

بسیاری از واکرهایی که برای پیاده روی 10 کیلومتر یا بیشتر صندل می پوشند با آن جوراب می پوشند. جوراب ها مانعی بین بند و پا قرار می دهند و خطر ایجاد نقاط داغ و تاول را کاهش می دهند.

بسیاری از واکرها می گویند که صندل جلو باز خود را در تمام طول سال می پوشند که فقط با اضافه کردن جوراب می توانند این کار را انجام دهند. جوراب ها همچنین می توانند رطوبت را از کف پا دور کنند تا آن را خشک نگه دارند.

یک صندل آناتومیک کلاسیک است که برای تقلید از راه رفتن با پای برهنه طراحی شده است. برخی از واکرها گواهی می دهند که فقط Birkenstocks به آنها کمک کرده است تا بر فاسیای کف پا غلبه کنند. 2 استفاده کنندگان جدید ممکن است یک دوره تنظیم پیدا کنند تا به تفاوت در طراحی صندل های آناتومیک عادت کنند.

صندل‌ها برای پیاده‌روی‌های کوتاه‌تر روی سطوحی که خاک یا سنگ‌ریزه زیادی ندارند، مناسب‌تر هستند، که با هر طرح صندلی جذب می‌شود. هنگامی که به صندل ها عادت کردند، برخی از واکرها به طور منظم آن را برای 10 کیلومتر پیاده روی یا بیشتر می پوشند.

در حالی که صندل های تریل فروش زیادی دارند، کوهنوردان اغلب گزارش می دهند که بهترین استفاده از آن ها برای بسته بندی روزانه یا در کمپ به جای حمل کوله پشتی سنگین در مسیرهای طبیعی است.

گفته می شود، بسیاری از پیاده روی های مسافت طولانی در Camino de Santiago همیشه یا در همه زمان ها صندل های تریل می پوشند. این یک انتخاب فردی است. حتما باید آنها را در پیاده‌روی‌های کوتاه‌تر قبل از پیاده‌روی طولانی با صندل امتحان کنید

مانند هر کفش پیاده روی دیگری، برای پوشیدن مناسب باید به متخصصان مراجعه کنید. یک فروشگاه باکیفیت در فضای باز دارای مجموعه ای از صندل های تریل است و یک فروشگاه کفش دویدن با کیفیت بالا تعدادی صندل دویدن خواهد داشت.

آنالیز دیجیتال پا را نیز ارائه می دهد و صندل هایی با کف پاهای مختلف برای نیازهای مختلف در دسترس دارد. بازدید کنید، نصب کنید و قیمت ها را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه مقایسه کنید.