خریدن صندل مردانه ضد آب برای آقایان به صورت رویا درآمد

اگر از طرفداران فلیپ فلاپ هستید و می‌خواهید از صندل مردانه ضد آب خود ارتقا پیدا کنید، اینها را امتحان کنید. آنها همچنین در مواد کم هستند.

اما به دلیل تسمه های چرمی نازک آنها، در نحوه نمایاندن پا بسیار جذاب تر از دمپایی ها هستند. حلقه های پنجه جلوی کفش را محکم نگه می دارد، اما دو بند وسط پا فقط کمی روی من شل شده بود و در حین راه رفتن باعث سر خوردن شد.

من معمولاً 8 و نیم هستم و اندازه من تا 9 است. اگر لیا را می‌خواهید امتحان کنید، اگر بین اندازه‌ها هستید یا پای باریکی دارید، اندازه را کاهش دهید. در نهایت، آنها کفش های زیبایی هستند. با این حال، آنها برای پیاده روی کاربردی نیستند، بنابراین ما در توصیه آنها تردید داریم.

اگر عاشق سبک این صندل های سیشل هستید، باید آن ها را بخرید. بندهای چرمی نازک به شکلی راحت با پا مطابقت دارد. کفش‌ها به راحتی سر می‌خورند (بدون نیاز به استفاده از دست‌ها، زمانی که احساس تنبلی می‌کنید).

آنها در پنج گزینه رنگ زیبا هستند. ما فقط فکر می‌کردیم که از اسلایدهایی که آزمایش کرده‌ایم، آنها کاملاً بامزه‌ترین نیستند. و قیمت فقط کمی بیش از حد بالا بود که نمی‌توان آن را برای یک سبک خاص توصیه کرد.

Ivaras کفش های زیبا و مناسبی راحت هستند. من به خاطر سال‌ها رقصیدن بند انگشتی کمی دارم و بند چرمی روی انگشتان پا در ابتدا کمی احساس ناراحتی می‌کردم.

اما بعد از اینکه به مدت 30 دقیقه آنها را پوشیدم، آنها شروع به نرم شدن کردند و این مشکل احتمالاً پس از چند بار پوشیدن برطرف می شود. اسلایدهای دیگری که ما امتحان کردیم، از بیرکن استاک و سیشل، دارای کفی‌های پرپشت‌تر بودند.

با این حال، اگر قصد ندارید اینها را برای پیاده روی طولانی بپوشید، آنها گزینه ای راحت و جذاب هستند.