خرید ساعت پتک فیلیپ اتوماتیک اصل موجب قتل مرموزی شد

وقتی کمی باتجربه‌تر باشید، به شما اطمینان می‌دهم، مشاهده ساعت پتک فیلیپ اتوماتیک اصل که افراد استفاده می‌کنند تقریباً به یک وسواس تبدیل می‌شود و سعی می‌کنید فوراً مزون و مدل مرجع آنها را تشخیص دهید.

خیلی خوب بچه ها، من از دادن توصیه هایی به شما در مورد بحث های اصلی که باید پس از رسیدن تماس با آنها روبرو شوید لذت بردم. اکنون بیایید با پیدا کردن کانال های اطلاعاتی اصلی که از طریق آنها می توانید اشتیاق خود را تغذیه کنید، با هم سرگرم شویم.

چه یک کتابچه راهنمای فنی، یک جلد مصور یا تاریخچه یک مرجع خاص، دنیای ساعت سازی به طرز شگفت انگیزی به یک کتاب خوب ختم می شود.

ساعت

 

می‌خواهم درِ کتابخانه‌ی خانه‌ام را باز کنم و عناوین جالبی به شما بدهم که بتوانید در آن‌ها شروع کنید و اشتیاق خود را عمیق‌تر کنید.

«ساعت‌های مچی: مدل‌هایی که عصر را ساختند» اثر پائولو دی وکی و آلبرتو اوگلیتی

این یک حجم بزرگ مصور برای همه علاقه مندان به ساعت مچی است. سفری واقعی در میان برندهای بزرگ ساعت سازی جهان و نمادین ترین و معرف ترین مدل هایی که تاریخ خود را ساخته اند.

به لطف هزاران عکس رنگی، واقعاً حجمی آسان و فوری است، به ویژه برای کسانی که برای اولین بار وارد این دنیا می‌شوند و می‌خواهند بازیگران اصلی را که بازار را به اشتراک می‌گذارند، بشناسند.

ساعت های مچی مدل هایی که پوشش Age را ساخت این یک حجم فوق‌العاده است که اندازه‌گیری زمان را از زمان‌های باستان تا امروز از طریق داستان‌ها، تصاویر و اسناد بیان می‌کند و ساعت‌سازی را چیزی منحصربه‌فرد بین هنر و علم می‌داند که با جستجوی مداوم برای کمال انسان تقویت می‌شود. این کتاب هم برای مبتدیان و هم برای علاقه مندان با تجربه مناسب است.