خرید مقوا پشت سفید

مقوا پشت سفید برای کارهایی نظیر تزئینات بسته بندی ها و جاهایی که کارائی نمایشی دارد استفاده می شود و خرید آن نسبت به مقوای پشت طوسی اندکی کمتر است.

این نوع مقوا محصول کشور کره جنوبی است که در گراماژهای بالا بین 230 تا 500 گرم تولید می شود. و همچنین در ابعاد مختلفی مانند 100 در 70 یا 50 در 70 تولید می گردد.

چگونه مقوای پشت سفید بخریم؟

مقواها را بر اساس گراماژهایی که برای آنها تایین می گردد به فروش می رسانند و همچنین ابعاد مقواها در فروش آنها تاثیر دارند. در صنعت مقوا سازی برای اینکه بتوانند در بسته بندی ها شکل گیری مقواها راحت تر صورت گیرد، در تولید آنها موادی نرم به کار می برند تا برای دایکات کردن آنها به مشکل بر نخورند.

مقوا پشت سفید معمولا دو رنگ است و قسمت رویه کار معمولا به رنگ طوسی و قسمت پشت آن سفید است که در جاهایی که نیاز است تا داخل کار روشن تر از سطح بیرونی کار باشد از این نوع مقوا استفاده می شود.
برای تهیه مقوا پشت سفید کافی است تا ابعاد و گراماژ مورد نظر خود را اعلام نمایید تا با به دست آوردن قیمت آن در سریع ترین زمان ممکن آنرا تهیه کنید.

با استفاده از این نوع مقواها می توان ایده های نو و جدیدی در صنعت بسته بندی به وجود آورد، زیرا این مقواها علاوه بر استحکام و قابلیت شکل گیری از نظر رنگ و زیبایی نیز می توانند به طراحان کمک شایانی کنند.
از این رو می توان این مقوا را یکی از مقواهای پر اثر و پر کاربرد به شمار آورد که با پیشرفت صنعت کاغذ و کارتن، مقوا ماکت سازی پشت سفید نیز به پیشرفت صنعت بسته بندی کمک خواهند کرد.