خوردن مستمر چوب دارچین فله برای بهبود بیماری HIV موثر است

مطالعه کوچک دیگری که منبع معتبری است به تأثیر چوب دارچین فله کلسیم و روی بر مدیریت فشار خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 پرداخت. نتایج نشان نداد که این درمان هیچ تاثیری داشته است.

کدام غذاها برای افراد مبتلا به دیابت انتخاب های خوبی هستند؟ در اینجا پیدا کنید.

پیشگیری از بیماری آلزایمر
برخی از مطالعات حیوانی نشان داده اند که دارچین ممکن است به پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک کند.

به گفته محققان، یک عصاره موجود در پوست درخت دارچین به نام CEppt حاوی خواصی است که ممکن است از بروز علائم جلوگیری کند.

موش‌هایی که این عصاره را دریافت کردند، کاهش ویژگی‌های آلزایمر مانند پلاک‌های آمیلوئید و بهبود توانایی تفکر و استدلال را تجربه کردند

با این حال، با توجه به مرکز ملی سلامت مکمل و یکپارچه (NCCIH)، یک منبع معتبر در سال 2012 به این نتیجه رسید که دارچین به کاهش سطح گلوکز یا هموگلوبین گلیکوزیله A1c – که معیارهای طولانی مدت کنترل قند خون هستند – در افراد مبتلا به این نوع کمک نمی کند. دیابت نوع 1 یا 2

در سال 2000، یک منبع معتبر مطالعه از عصاره گیاهان دارویی هند نشان داد که دارچین ممکن است به محافظت در برابر HIV کمک کند.

دانشمندان 69 عصاره را در آزمایشگاه آزمایش کردند. پوست درخت دارچین و شاخه و میوه دارچین است، در کاهش فعالیت HIV مؤثرترین بودند.

در یک مطالعه آزمایشگاهی در سال 2016، دانشمندان دریافتند که عصاره ای از دارچین فعالیت ضد HIV را نشان می دهد.

این بدان معنا نیست که غذاهای حاوی دارچین می توانند HIV را درمان یا از آن پیشگیری کنند، اما عصاره دارچین می تواند روزی بخشی از درمان HIV شود.

در یک مطالعه، محققان به موش‌ها مخلوطی از پودر دارچین و آب دادند و آزمایش‌هایی را انجام دادند. به نظر می رسد که دارچین می تواند اثر ضد التهابی بر روی سیستم عصبی مرکزی، از جمله بخش هایی از مغز داشته باشد.