خوردن کشک موجب افزایش قد کودکان می شود

می دانید که کشک یکی از آن مواد فوق‌العاده‌ای است که نه‌تنها خوشمزه، بلکه سالم نیز هست، بنابراین می‌توانید بدون هیچ گناهی یک فنجان میل کنید، مگر اینکه پزشکتان به‌طور خاص به شما توصیه کرده باشد که آن را مصرف نکنید.

در فرهنگ غذایی هندی ما، کشک یا ماست جایگاه ویژه ای برای خود حک کرده است. هیچ وعده غذایی هندی بدون یک فنجان کشک و برنج کامل نمی شود.

کشک بسیار متنوع است و یکی از درمانی ترین غذاها است. بیایید در مورد اثرات فوق العاده کشک بیشتر به شما بگوییم تا از این به بعد قدر هر قاشق را بدانید.

کشک

1. پروبیوتیک: کشک یا ماست تخمیر لاکتیکی شیر است. میکروارگانیسم‌هایی که مسئول تخمیر شیر هستند، امروزه به عنوان پروبیوتیک شناخته می‌شوند.

پروبیوتیک ها میکروارگانیسم های زنده یا باکتری هایی هستند که شبیه میکروارگانیسم های مفید موجود در روده انسان هستند. آنها همچنین “باکتری های دوست” یا “باکتری های خوب” نامیده می شوند.

در مارک های تجاری که به طور خاص به عنوان کشک پروبیوتیک برچسب گذاری شده اند، قدرت باکتری ها بالا است، بنابراین حداقل مقداری از آن احتمالاً به روده می رسد. دستور العمل ما برای کشک خانگی را بررسی کنید.

کشک، داهی یا ماست اصلی خانگی با استفاده از شیر گاو

کشک، داهی یا ماست اصلی خانگی با استفاده از شیر گاو

فواید کشک در هضم: دارای باکتری های بسیار خوبی است که به هضم در روده کمک می کند. برای بهبود بیشتر توانایی گوارشی کشک، چندین برند تجاری پروبیوتیک ها را به کشک خود اضافه می کنند.

بنابراین، اگر در حال خرید کشک هستید، به دنبال یک مارک خوب کشک پروبیوتیک باشید تا مزایای اضافی آن را تجربه کنید. کشک خانگی این باکتری های مفید را دارد یا خیر؟

خوب، آنها انجام می دهند. با این حال کشک خانگی یک محصول استاندارد نیست. بنابراین، قدرت یا فرض کنید “جمعیت” باکتری ها از دسته ای به دسته دیگر و بسته به نمونه نیز متفاوت است.