رب انار هزار دانه موجب پوسیدگی مینای دندان می شود

مینای دندان نازک. اسیدهای موجود در رب انار هزار دانه بر وضعیت مینای دندان تأثیر منفی می گذارد و آن را نازک می کند. این می تواند منجر به ایجاد پوسیدگی شود. با این حال، اگر بعد از خوردن رب انار دهان خود را بشویید، همچنان می توانید این خطر را کاهش دهید.

تمایل به واکنش های آلرژیک. به طور کلی، رب انار یک آلرژن نیست، اما در صورت عدم تحمل فردی، می تواند واکنش منفی بدن را ایجاد کند.

آنتریت تشخیص داده شده، گاستریت، زخم معده نیز منع مصرف دانه های انار هستند.

رب

پوست میوه به میزان بیشتری می تواند آسیب انار را به دلیل محتوای مواد خطرناک موجود در آن آلکالوئیدها، پلتیرین، ایزوپلتیرین به همراه داشته باشد.

شایان ذکر است که فواید و مضرات توصیف شده فقط برای میوه های تازه اعمال می شود. در آبمیوه یا داروهای دارویی که از فروشگاه خریداری می شود، طیف اثرات مفید و مضر می تواند به طور قابل توجهی با شکل انتشار و ترکیب متفاوت باشد.

انار به عنوان یک گیاه می تواند انواع مختلفی داشته باشد که تفاوت بین آنها از بسیاری جهات است . اندازه میوه، رنگ آنها، ویژگی های طعم، زمان رسیدن، منطقه رشد. بنابراین، این جمله که دانه های انار باید لزوما قرمز باشند اساساً درست نیست. حتی تقریباً سفید نیز وجود دارد. بنابراین، نباید انتخاب خود را بر اساس رنگ انجام دهید.

رب انار باید کمی براق باشد. نباید لکه ها و آسیب های مختلف داشته باشد. بسته به تنوع و شرایط رشدانار پوست می تواند از زرد نارنجی به قرمز قهوه ای تغییر رنگ دهد.

سفتی میوه. دانه ها را باید در لمس حس کرد. این نشان می دهد که پوسته به اندازه کافی نازک شده است و میوه رسیده است. در این مورد، میوه باید متراکم، بدون مناطق نرم باشد. اگر در جایی با ساختار نرم شده فرورفتگی وجود داشته باشد، این ممکن است نشان دهنده آسیب در هنگام حمل و نقل یا شرایط نامناسب نگهداری باشد.

در داخل چنین اناری ممکن است دانه های پوسیده یا آسیب دیده وجود داشته باشد. وجود یک پوست الاستیک به نفع این واقعیت است که میوه خیلی زود از شاخه های گیاه جمع آوری شده است.