شرایط فروش مقوا کرافت

شرایط فروش مقوا کرافت از لحاظ ابعاد و گراماژ می تواند به گونه ای باشد که برای مصارف مختلفی چون روکش کشیدن برای بسته بندی ها و مصارفی از این قبیل قیمتی یکسان داشته باشد.
کرافت هم به صورت کاغذ تولید می شود و هم به صورت مقوا که وقتی به شکل کاغذ تولید شود بیشتر برای کارتن ها به کار می رود. زمانی که بخواهند کارتن یک بسته بندی را با رویه محکم و با یک جنس خوب اصطلاحا بپوشانند از کاغذ کرافت استفاده می کنند.

کاغذ کرافت معمولا به رنگ قهوه ای تولید می شود که هم از لحاظ زیبایی به کارتن جلوه خوبی می دهد و هم از لحاظ استحکام از آن استفاده می شود. معمولا کاغذ کرافت را در رویه بیرونی کارتن بکار می گیرند وو در بعضی مواقع برای استحکام بیشتر در رویه داخلی نیز از آن استفاده می شود.

فروش مقوا کرافت

در فروش مقوا کرافت بنابر ضخامت مقوا که برای کارهای ضخیم تر و محکم تر بکار می رود، هرچه مقوا ضخیم تر باشد یعنی گراماژ آن بالاتر است وقیمت آن پایین تر از مقوا با گراماژ پایین است.

برای بسته بندی با کارتن 5 لایه وقتی کارتن را برای صادرات تولید می کنند آنرا معمولا رویه آنرا از کاغذ کرافت و قسمت های دیگر را با کاغذ و فلوت های پایین تر تشکیل می دهند ولی برای بسته بندی با مقوا موج دار کرافت معمولا استفاده نمی شود. کاغذ کرافت معمولا برای کارهای تزئینی و زیبایی کارها بکار می رود.