فروش روشویی کابینتی زمزم در بازار تهران ممنوع شد

قبل از اینکه روشویی کابینتی زمزم را روی کابینت نصب کنید، می توانید بلوک های چوبی را با اندازه مناسب در اطراف آن قرار دهید و مانند مورد قبل روی گوشه مبلمان ثابت کنید.

گزینه دیگر استفاده از بست های مخصوص L شکل ساخته شده از فلز یا پلاستیک است که یک طرف آن دارای شیار اریب است. در این حالت 4 پیچ خودکار در امتداد لبه ها از داخل کابینت به فاصله حدود 1 سانتی متر از انتهای بالایی پیچ می شوند.

پس از نصب روشویی در بالای کابینت، یک بست نصب از طریق سوراخ در شکاف روی پیچ ها قرار می گیرد، سمت دوم آن روی لبه منحنی روشویی قرار دارد.

هنگامی که بست در امتداد شکاف مایل جابجا می شود، نیمه بالایی زاویه بست پایین می آید و در نتیجه لبه روشویی را روی دیواره جانبی کابینت فشار می دهد.

در هنگام نصب، توصیه می شود انتهای کابینت ها را با درزگیر، سیلیکون یا سایر مواد ضد آب بپوشانید.

روشویی

برخی از روشویی ها دارای چهار سوراخ نصب با شکاف های باریک در انتهای داخلی تا شده هستند. در این حالت، 4 پیچ خودکار به انتهای بالایی کابینت با تغییر نسبت به سوراخ های نصب پیچ می شوند. پس از گذاشتن سر پیچ ها، روشویی حرکت می کند و محکم روی کانتر فشار می آورد.

گاهی اوقات اگر ماشین کاری مواد روشویی سخت باشد، می توان آن را به سادگی با چسب مناسب به بالای کابینت چسباند.

هنگام نصب انواع سنگین، ممکن است تقویت اضافی کابینت آشپزخانه ضروری باشد. این کار را می توان با پیچاندن میله ای با طول مناسب به گوشه های کابینت در گوشه ها یا با نصب بخشی از خود دیوار عقب انجام داد.

توصیه می شود هنگام اتصال روشویی به میز، پیچ ها را با دست ببندید – این کار از سفت شدن بیش از حد آنها و از بین بردن کانال رزوه شده مانند پیچ ​​گوشتی جلوگیری می کند.

چند ساعت پس از خشک شدن درزگیر، مازاد آن را از بیرون و داخل جدا کرده، کابینت را در جای خود قرار داده و روشویی را به شبکه آبرسانی و فاضلاب وصل می کنیم. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به هدست در اثر رطوبت، لازم است روشویی را به صورت محکم و هرمتیک نصب کنید.