فروش مقوا پشت طوسی در تهران

فروش مقوا پشت طوسی در رقابت با دیگر مقواها بیشترین فروش را دارد زیرا موارد مصرفی این نوع مقوا بیشتر از بقیه مقواها است. در تهران این نوع مقوا در شرکت های متعددی تولید می شود.

مقوا ها برای مصارف گوناگونی اعم از مصارف مواد غذایی و آشپزخانه های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می شوند. مقوای پشت طوسی نیز برای بسته بندی غذاها اکثرا به کار می رود که از لحاط بهداشتی و زیبایی با بقیه مقواها متفاوت است جالب است که کمی در کاغذ کاهی کیلویی بیشتر بخوانیم.
رنگ بندی این نوع مقوا در چند رنگ خلاصه می شود و با رنگهای ساده و متالایز در حال تولید و مصرف است. از لحاط وزن این نوع مقوا را می توان در سبک ترین وزن ها و گراماژهای پایین به دست آورد.
خرید این نوع مقواها به لحاظ واردات زیاد و تولید بسیاری از شرکت های داخلی بسیار ساده و امکان پذیر است. امروزه دیگر نیاز نیست محصول در شهر شما وجود داشته باشد و شما می توانید با سفارش تلفنی و ارسال بار برای شما از طریق باربری های متعددی که در کشور وجود دارد این نوع محصولات را خریداری نمایید.

طراحی برای بسته بندی

برای بسته بندی از نوع مقوا باید طرح محصول یا نوع چاپی را که می خواهید بر روی مقوا چاپ شود را ابتدا به دست کلیشه ساز بسپارید و پس از انجام طراحی و ساخت کلیشه آنرا در دستگاه های برش مقوا قرار می دهند تا طبق کلیشه ی ساخته شده، شکل و طرح مقوا را تولید نمایند لاذم به ذکر می باشد که بازار فروش ورق کارتن سه لایه رونق زیادی دارد.
معمولا در طراحی بسته بندی ها از شکل همان محصول استفاده می شود و آدرس شرکت و شماره پروانه و دیگر معیارهایی که نیاز است بر رو بسته بندی محصول درج شود را طراحی می کنند و بر روی آن چاپ می کنند.