فواید جالب ماکارونی با تحقیقات ایرانیهای موفق

جستجویی با استفاده از «پاستا» یا «اسپاگتی» به عنوان کلمات کلیدی (که در عنوان اسناد جستجو می شود) در پایگاه داده Web of Science انجام شد.
بیش از 50 درصد از مقالات تحقیقاتی منتشر شده در رده علوم و صنایع غذایی در 10 سال گذشته با افزایش تدریجی تعداد در طول سال ها و به طور ماکارونی فرمی پنه ریکاته متوسط ​​80 مشارکت در سال طی پنج سال گذشته منتشر شده است.
دلایل متعددی وجود دارد که این روند را توضیح می دهد که از جمله با دلایلی که با انتقال این غذا از یک “محصول سنتی ایتالیایی” به “محصول موفقیت بین المللی” همراه شد، همزمان است.
محصولات ماکارونی به دلیل سادگی از نظر فرمولاسیون (فقط با دو ماده تهیه می شوند: سمولینا (از گندم دوروم) یا آرد (از گندم معمولی) و آب)، فرآیند تکنولوژیکی درگیر (این یک فرآیند مداوم است) محبوبیت دارند.
کاملاً خودکار و متشکل از چند ماکارونی رژیمی عملیات و روش های آماده سازی توسط مصرف کننده. ماکارونی خشک همچنین به دلیل رطوبت کم (معمولاً کمتر از 12.5٪) و همچنین سازگاری عالی با طعم ها و سنت های مختلف، ماندگاری طولانی تا سه سال دارد.
علاوه بر این، در حضور چاشنی سبزیجات یا گوشتی یا ماهی، یک غذای کامل و متعادل را از نظر تغذیه ای با شاخص گلیسمی متوسط ​​به پایین نشان می دهد.
این آخرین ویژگی به دلیل فرآیند ماکارونی آشیانه ای تکنولوژیکی است که منجر به تشکیل یک ساختار نهایی فشرده می شود که به آرامی برای آنزیم های گوارشی قابل دسترسی است.
بیشتر مطالعات بر روی فرمولاسیون ماکارونی سبوس دار ماکارونی، از جمله آرد حاصل از غلات به غیر از گندم دوروم (یا بخش های آن) یا سایر مواد تشکیل دهنده (از جمله سبزیجات) برای بهبود مشخصات تغذیه ای پاستا تمرکز دارند .
علاقه مصرف کنندگان به انواع مختلف ماکارونی نشان دهنده یک روند در حال تحول بازار است برای به دست آوردن مزایای تغذیه ای خاص ناشی از مواد خام جایگزین خاص مورد استفاده در تولید ماکارونی.
  • منابع:
    1. A Narrative Review on the Relation between Process Variables and Pasta Quality
  • تبلیغات:
    1. ساخت اولین اسکوتر هوشمند جهان در چین!
    2. دزدان بخاری هیزمی در ایرلند تیرباران شدند.
    3. استفاده درست از این ظروف شما را ثروتمند می کند
    4. استفاده از روغن موتور موجب از بین بردن لکه شد!