مردی از صندلی ماساژور سنگ یشم برای ساخت وان حمام استفاده کرد

ماساژ درمانی با صندلی ماساژور سنگ یشم چیست؟ماساژ از لحاظ علمی تسکین دهنده استرس و درد مزمن است. میلیون‌ها آمریکایی که در سراسر جهان به عنوان یک درمان کمکی برای طیف وسیعی از نیازهای مرتبط با سلامتی استفاده می‌شود.

ماساژ دریافت می‌کنند، اما اگر در دسترس‌تر بود، تعداد بیشتری از آن‌ها می‌توانستند سود ببرند. خبر خوب این است که برای مشتریانی که خواهان ماساژ هستند.

اما نمی‌توانند برای نسخه کامل میز از خانه یا محل کار خود فرار کنند، ماساژدرمانگران در حال انجام ماساژ صندلی در جاده هستند و این موفقیت فوق‌العاده بوده است.

صندلی

ماساژ با صندلی از بسیاری جهات شبیه ماساژ روی میز است، با این تفاوت که مشتریان به جای دراز کشیدن روی میز، روی یک صندلی تخصصی مجهز به پد و گهواره صورت برای حمایت از سر و سینه زانو می زنند.

اکثر صندلی‌ها دارای دسته‌های قابل افزایش برای بهبود عملکرد بالاتنه هستند و برای ارتفاع و راحتی کاملاً قابل تنظیم هستند.

ریشه ماساژ صندلی دقیقاً ساده نیست، زیرا بسیاری از تکنیک ها و طراحی تجهیزات احتمالاً نسخه های اولیه این عمل بودند. با این حال، به طور مشخص و قطعی در سال 1968 توسط دیوید پالمر تأسیس شد.

هدف از استفاده از صندلی در حین ماساژ افزایش آرامش مشتری و اجازه دادن به او در حالت نشسته تا حدودی عمودی و هم تراز باقی می ماند. این روش همچنین باعث ایجاد فضای عمومی بیشتری در طول ماساژ می شود.

حریم خصوصی در سایر اشکال ماساژ مورد نیاز است، زیرا اقلام لباس معمولاً برای ایجاد دسترسی به مناطق خاصی از بدن برداشته می شوند. از آنجایی که ماساژ صندلی در درجه اول با اندام های فوقانی و اندام های بدن سروکار دارد، لباس مشتری همیشه بر تن است.

ماساژ صندلی چگونه انجام می شود؟
ماساژ صندلی حرفه ای با دقت و احتیاط مشابه نسخه کامل میز انجام می شود. ماساژدرمانگران از مراجعان در مورد اهداف و محدودیت های فیزیکی خود می پرسند. پس از یک بحث کوتاه، آنها رو به جلو روی صندلی می‌نشینند و تنظیماتی برای راحتی انجام می‌شود.