مردی با بیل مکانیکی 1250 دور دنیا را پیمود

انگیزه این مقاله توصیف ایجاد یک درایو الکتریکی باتری یک بیل مکانیکی 1250 کوچکتر از یک سازنده معروف بود. هدف از تحقیق الکتریکی سازی بیل مکانیکی جایگزینی موتور احتراق داخلی آن با موتور الکتریکی بود.

بیل مکانیکی ابداع شده محیط اطراف خود را با بازدم گاز و انتشار صدای بیش از حد سنگین نمی کند تا بتواند در فضاهای محدود یا مناطق حفاظت شده کار کند.

مدل‌های شبیه‌سازی قطعات الکتریکی و هیدرولیکی درایو برای انتخاب مناسب‌ترین راه‌حل‌های تأیید شده یا پیش‌بینی‌شده توسط شبیه‌سازی در محیط Matlab/Simulink ایجاد شد.

آزمایشات نشان داده است که بیل مکانیکی می تواند حداقل 7 ساعت بدون شارژ مجدد باتری کار کند.

بیل

دیگر نتایج اصلی به‌دست‌آمده از این پروژه، یک مدل کاربردی از انتشار صفر گازهای بازدم مینی بیل مکانیکی با کاهش قابل توجه نویز، یک الگوریتم کنترل اثبات‌شده در قالب نرم‌افزار و مدل کاربردی آن مطابق با درخواست ثبت اختراع 2018-35127 است.

توسط اداره مالکیت صنعتی جمهوری چک نوآوری محلول بیل مکانیکی در نمایشگاه بین المللی مهندسی برنو در سال 2018 موفق به دریافت مدال طلا شد.
روند جهانی در ساخت ماشین آلات ساختمانی، خاکی، جنگلی و ماشین های مشابه نه تنها کاهش مصرف سوخت آنهاست، بلکه کاهش بار انتشار گازها و آکوستیک است که محیط اطراف آنها را تحت فشار قرار می دهد.

راه حل های متعددی توسط محققان و طراحان وجود دارد. یکی از مسیرهای اصلی برقی کردن درایو با استفاده از باتری الکتریکی (انباشته کننده الکتریکی) است.

مدل‌سازی ریاضی و شبیه‌سازی رایانه‌ای نقش مهمی در این تحقیق ایفا می‌کند و امکان جستجوی راه‌حل‌های بهینه در فضای مجازی را فراهم می‌کند.

هدف از تحقیق ما ایجاد درایو باتری الکتریکی یک بیل مکانیکی کوچک تا دو تن با جایگزینی موتور دیزل با یک موتور الکتریکی همراه با ایجاد یک سیستم جدید کنترل داخلی زیرسیستم های بیل مکانیکی بود. طراحی جدید پس از تکمیل جستجوی پتنت به روش خودمان ساخته شد تا از تضاد پتنت جلوگیری شود.
در چارچوب یک پروژه کمک هزینه، با همکاری دانشگاه صنعتی برنو، پس از همکاری قبلی شامل بازیابی انرژی جنبشی خودروهای سنگین با استارت و ترمز مکرر، پیشرانه و کنترل یک بیل مکانیکی بدون انتشار گاز را توسعه داد.