مردی با ویترین معرق کاری شده کلبه جنگلی ساخت

تفاوت ویترین معرق کاری شده و بوفه چیست. این اصطلاحات گهگاه به جای یکدیگر استفاده می شوند، اگرچه جنبه های متفاوتی برای هر کدام وجود دارد.

تنها تفاوت واقعی بین ویترین و بوفه، اتاقی است که به طور سنتی در آن یافت می شود. ویترین ها به طور کلاسیک در اتاق نشیمن یافت می شوند، در حالی که یک بوفه در اتاق ناهار خوری زندگی می کند.

نگام جستجوی ویترین یا بوفه ایده‌آل، حتماً ساختار و متریال آن را در نظر بگیرید. شما می توانید بوفه هایی را پیدا کنید که تقریباً از هر ماده ای که فکرش را بکنید ساخته شده اند، اگرچه چوب سخت محبوب ترین آنهاست.

ویترین

دلایل زیادی برای قدردانی از چوب در این زمینه وجود دارد: زیبایی طبیعی، تنوع دانه، کهنگی عالی، و تنوع بسیار زیاد رنگ‌هایی که می‌توان روی آن اعمال کرد، تنها چند مورد هستند. ناگفته نماند، اگر به درستی از مبلمان چوب جامد آمیش مراقبت شود، برای نسل ها دوام می آورد.

مواد همچنین می توانند عناصر تزئینی را اضافه کنند. به عنوان مثال، انتخاب واحدی با درهای شیشه‌ای ممکن است فضای شما را روشن‌تر کند، در حالی که سخت‌افزار فلزی ممکن است حسی امروزی به قطعه بدهد.

از آنجایی که ترجیحات و نیازهای هر کس متفاوت است، مهم ترین چیز این است که موادی که انتخاب می کنید باکیفیت باشد و در مکان مورد نظر شما عالی به نظر برسد.

بعد، در نظر بگیرید که چه عملکردی از همه مهمتر است. اگر مدام به فضای ذخیره سازی اضافی نیاز دارید، ویترین ها راه حلی عالی هستند. کشوهای بالایی این میزها اغلب به طور خاص برای نگهداری کارد و چنگال و وسایل تزئینی کوچک و گاهی ظریف طراحی شده اند.

در حالی که کابینت های بزرگتر مکانی امن و دور از دسترس را برای نگهداری ظروف و موارد دیگر فراهم می کنند. سطح یا بالای ویترین مکانی عالی برای نمایش بشقاب های کلکسیونی، عکس های خانوادگی و وسایل تزئینی ارزشمند است.