مصرف بی رویه آلو مشهد موجب سقط جنین می شود

می دانید که آلو مشهد منبع مهمی از ترکیباتی است که بر سلامت انسان تأثیر می گذارد و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

آلو دارای ترکیبات فعال زیستی فراوانی مانند اسیدهای فنولیک، آنتوسیانین، کاروتنوئیدها، فلاوانول ها، اسیدهای آلی (به عنوان مثال، اسیدهای سیتریک و مالیک).

فیبر (پکتین)، تانن ها، مواد معطر، آنزیم ها، مواد معدنی (مانند پتاسیم، فسفر، پتاسیم، و … و منیزیم، آلی) و ویتامین A، B، C و K. ترکیبات فنولی غالب در آلو عبارتند از کافئیک اسید، 3-O-کافئیکینیک (نئوکلروژنیک اسید)، 5-O-کافئیکینیک (اسید کلروژنیک) و 4-O-کافه. -ایکوینیک (اسید کریپتو کلروژنیک).

آلو در طب هندی به عنوان جزئی از داروهای طبیعی مورد استفاده در موارد لکوره، قاعدگی نامنظم و سقط جنین استفاده می شود.

آلو

آلو به پیشگیری از بیماری های قلبی، سرطان ریه و دهان، کاهش قند خون، فشار خون، بیماری آلزایمر، تحلیل عضلانی، بهبود ظرفیت حافظه، تقویت سلامت استخوان ها، تنظیم عملکرد دستگاه گوارش و غیره کمک می کند.

ترکیب آلو در لبنیات و محصولات غذایی مانند ماست، پای، بیسکویت، لاسی، بستنی و غیره، به شکل عصاره، تفاله، پودر یا تکه های خشک مطمئناً کیفیت غذایی و طعم را افزایش می دهد.

آلو یکی از مهمترین محصولات میوه هسته دار در جهان است. آلو همچنین شامل چندین میوه هسته دار آشنا مانند زردآلو، گیلاس و هلو است. بیش از 2000 نوع آلو وجود دارد که در میان آنها تعداد نسبتا کمی از اهمیت تجاری برخوردار هستند.

اینها در مناطق معتدل رشد می کنند که در آن چین، رومانی و ایالات متحده کشورهای پیشرو در تولید آلو هستند.

آلو منبع مهمی از ترکیباتی است که بر سلامت انسان تأثیر می گذارد و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. اینها بیشتر در سراسر جهان به صورت تازه مصرف می شوند.

فرآوری آلو به طور کلی به خشک کردن آلو تازه، کنسرو کردن و تهیه نوشیدنی بستگی دارد. اگرچه خشک کردن آفتاب در اوایل بسیار رایج بود، امروزه آلوها عمدتاً کم آب هستند.

آلو دارای محتوای قند بالایی است، بنابراین برای حفظ کیفیت غذایی و حسی، کم آبی تا رطوبت مطلوب، شرایط زیر جوی مطلوب است.