مصرف خرما پیارم الماس نشان به کاهش شب کوری در سالمندان کمک می کند

خرما پیارم الماس نشان ممکن است خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش دهد. مصرف خرما ممکن است ابتلا به سرطان کولورکتال را کاهش دهد.

همچنین مصرف خرما باعث افزایش رشد باکتری های مفید در روده می شود. این ممکن است سلامت روده بزرگ را نیز ارتقا دهد.

ممکن است سطح انرژی را افزایش دهد. میوه خرما حاوی مواد مغذی زیادی است. آنها همچنین در کشورهای خاصی برای انرژی فوری پس از روزه داری استفاده می شوند.

خرما همچنین حاوی قندهای طبیعی مانند ساکارز، فروکتوز و گلوکز است. اینها ممکن است باعث افزایش انرژی نیز شوند.

خرما

ممکن است به پیشگیری از شب کوری کمک کند. علت اصلی شب کوری کمبود ویتامین A است. خرما نیز سرشار از این ویتامین است و می تواند به مبارزه با این بیماری کمک کند.به نظر می رسد مناطقی که مصرف خرما بیشتری دارند، موارد نادر شب کوری دارند.

خرما همچنین ممکن است به کاهش شب کوری در موارد سالمندان کمک کند.

17. ممکن است از مسمومیت جلوگیری کند
تحقیقات محدودی در این زمینه وجود دارد. برخی منابع بیان می کنند که خرما به آبجو بومی در نیجریه اضافه می شود تا نوشیدنی کمتر مست کننده باشد (24)

ممکن است از هموروئید در دوران بارداری جلوگیری کند
هموروئید یک عارضه شایع در دوران بارداری است. آنها می توانند نتیجه دریافت ناکافی فیبر باشند. خرما منبع عالی فیبر است. آنها ممکن است به پیشگیری از هموروئید در دوران بارداری کمک کنند. با این حال، مطالعات بیشتری برای درک این مکانیسم خاص تاریخ مورد نیاز است.

اینها مهمترین فواید خرما هستند. ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه خرما ممکن است از طرق دیگری نیز سلامت را تقویت کند.

با این حال، اطلاعات کافی برای پشتیبان گیری از آنها وجود ندارد. در بخش زیر به آنها پرداخته ایم.فیبر موجود در خرما ممکن است کمک کند.

اما خرما بیش از حد می تواند بر باکتری های روده بزرگ غلبه کند و باعث ایجاد گاز شود. خرما حاوی مقداری نیکوتین است و ممکن است به درمان اختلالات روده کمک کند.

خرما ممکن است به درمان کم خونی کمک کند زیرا حاوی آهن است.