مصرف هلو امروز برای کوهنوردان سوئدی ممنوع است

فواید هلو امروز برای سلامتی: یک میوه خوشمزه تابستانی، آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در میوه ها و سبزیجات به حفظ بهترین عملکرد بدن شما کمک می کند.

بنابراین مصرف رژیمی که میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را برآورده می کند، یکی از بهترین راه ها برای دفاع قوی بدن در برابر بیماری ها است.

میوه ها و سبزیجات برای سلامتی محافظت می کنند، زیرا در کاهش خطر بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی و برخی سرطان ها مفید هستند.

آنها همچنین کالری کمی دارند که به جلوگیری از چاقی کمک می کند … یک عامل خطر مهم برای دیابت نوع 2، سرطان و بیماری های قلبی عروقی است.

هلو
خوردن میوه در روز — 1.5 فنجان برای زنان و 2 فنجان برای مردان، همانطور که توسط دستورالعمل های غذایی ایالات متحده توصیه شده است، برای سلامتی شما مفید است. به عنوان مثال هلو را در نظر بگیریم.

یک هلو متوسط خام (147 گرم) 50 کالری، 0.5 گرم چربی، 0 گرم کلسترول و سدیم، 15 گرم کربوهیدرات، 13 گرم شکر، 2 گرم فیبر و 1 گرم پروتئین دارد.

6 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین A و 15 درصد نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند. یک هلو متوسط ​​همچنین حاوی 2 درصد یا بیشتر ارزش روزانه ویتامین E و K، نیاسین، فولات، آهن، کولین، پتاسیم، منیزیم، فسفر، منگنز، روی و مس است.

فواید هلو برای سلامتی، هلو کم کالری است (100 گرم فقط 39 کالری دارد) و فاقد چربی اشباع شده است. با این وجود، آنها مملو از ترکیبات، مواد معدنی و ویتامین های متعددی هستند که سلامتی را ارتقا می دهند.

هلو تازه منبع متوسطی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است که برای ساخت بافت همبند در بدن انسان لازم است.

مصرف غذاهای غنی از ویتامین C به فرد کمک می کند تا در برابر عفونت ها مقاومت کند و به از بین بردن رادیکال های آزاد مضری که باعث برخی سرطان ها می شوند کمک می کند.

هلو در حال حاضر در بسیاری از ایالات متحده در حال فصل است، سالم است و حاوی آنتی اکسیدان های پلی فنولیک فلاونوئیدی تقویت کننده سلامت از جمله لوتئین، زآگزانتین و بتا کریپتوکسانتین است.

این ترکیبات به عنوان پاک کننده های محافظتی در برابر رادیکال های آزاد عمل می کنند و در ترویج پیری سالم و کاهش فرآیندهای مختلف بیماری نقش دارند.