مقوا موج دار قم کرج یزد

در سال‌های اخیر با پیشرفت های حوزه ی صنعت، فرایند تولید مقوا موج دار قم، کرج و یزد ساده تر شده است. علاوه بر این برای ساخت این نوع مقواها می‌توان از مواد شبه سلولزی یا بازیافتی استفاده کرد؛ به همین دلیل، در سالهای اخیر برای تولید کارتن های بسته بندی و جعبه سازی نیاز به قطع درختان نیست.

مقوا موج دار قم کرج یزد

قیمت مقوا موج دار

قیمت مقوا موج دار به دلیل ارزش بالای این محصول مخصوصاً اینکه در صنایع کارتن سازی می توان از مقوا موج دار برای ساخت انواع جعبه های کاربردی جهت بسته بندی و انتقال انواع کالاها استفاده کرد، توسط تولیدکنندگان روی این محصول قیمت مناسبی گذاشته می شود. مهمترین بخش از معرفی مقوای موج دار که روی قیمت آن تأثیر بسزایی می‌گذارد کاربرد و کارایی آن در فضای کار است. به جهت اینکه این مقوا حالت سه لایه دارد می توان آن را برای بسته بندی انواع وسایل مورد استفاده قرار داد، حالت سه لایه بودن این مقوا به کارتون انسجام خاصی می‌دهد و باعث می شود تا این محصول استحکام خوبی داشته باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت مقوای موج دار

از جمله مزایای این نوع مقوا که تأثیر بسزایی بر روی قیمت این محصول دارد مقاومت آن نسبت به سایر مقواهاست که آن را در چاپ جعبه مناسب می‌کند، این استحکام و مقاومت باعث شده است که کارایی و دوام این نوع مقوا افزایش پیدا کند، لذا حالت سه لایه ی این مقوا به کیفیت آن افزوده است و مقوا را به صورت مناسبی قابل مصرف ساخت است. از دیگر خصوصیات و امتیازهای مقوای موجی که بر کیفیت و قیمت آن افزوده است سطح کاغذی شکل آن است. با توجه به اینکه از این مقوا جهت بسته بندی کالاها استفاده می شود امکان چاپ و نوشتن بر روی آن بسیار با اهمیت است و شاید برای کاربری به عنوان مقوای ماکت هم بتوان آن را در نظر گرفت.

علت کاهش قیمت مقوا موجی

افرادی که قصد خرید این نوع مقوا را دارند باید قبل از اقدام به خرید متوجه باشند که آیا قیمت این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب و به صرفه می‌باشد یا نه، از این رو بهتر است با ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول به خوبی آشنا شود که ما در این قسمت به طور مختصر آن را شرح می دهیم. از جمله ویژگی های این نوع مقواها قابلیت شکنندگی آن می باشد، با توجه به ساختار سه لایه ی این مقوا امکان شکستن ساختار منسجم آن بسیار زیاد است، لذا می‌توان گفت این حالت باعث شده است که به عنوان یک عیب در مقوای موجی از آن یاد شود که به موازات این ویژگی منفی قیمت آن نیز کاهش می یابد، در این راستا می توان متوجه شد که این مقوا مانند سایر مقواها حالت انعطاف پذیری نداشته و کمتر می‌توان از آن در مصارف هنری استفاده نمود.

مقوا موج دار کرج

مقوا موج دار کرج امروزه تمامی اشخاصی که به کار تولید و بسته بندی انواع محصولات و تجهیزات مختلف مشغول هستند دغدغه ی اصلی آنها استفاده از کارتون هایی با کیفیت عالی جهت بسته بندی محصولات خود می باشد و مقوا موج دار کرج به خوبی توانسته به این نیاز تولید کنندگان پاسخ دهد و کار را برای آنها آسان و راه را برای آنها هموار نماید. در صنعت مقوا سازی کرج از مقوای موج دار مرغوب و درجه یک برای تولید انواع کارتون ها و پاکت های بسته بندی در سایزها و اندازه های مختلف استفاده می شود که همه روزه مشتریان بسیاری نیز دارد. عمده ترین اشخاصی که اقدام به خرید این نوع مقواها می کنند تولیدکنندگان کارتون های بسته بندی هستند که پس از تولید این پاکت ها و کارتون ها آنها را به مراکزی مانند؛ کارخانه های تولید محصولات و همچنین اداره ی پست تحویل میدهند.

انواع مقوا موج دار کرج

برای اینکه بتوانیم در کرج مقوا موج دار با کیفیت و قابل اعتمادی را خریداری کنیم خیلی مهم است که ابتدا با انواع و ویژگی های این محصول با ارزش آشنا شویم:

جعبه مقوایی تک جداره

این جعبه ها از یک لایه ی صاف بدون موج و یک لایه ی موج دار تشکیل شده اند و بخاطر همین استحکام و ضخامت کمتری نسبت به مقوای دو جداره دارند، بنابراین اگر بخواهید مقوای تک جداره را در کرج خریداری نمایید شاید توصیه ی مناسب ما به شما این باشد که چنانچه قصد دارید مقوای شما از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد بهتر است نوع دو جداره ی آن را انتخاب کنید. این نوع مقواهای تک جداره در رنگ های مختلف و جذاب و متنوعی نیز تولید می شوند که مشتری به احتمال زیاد با دیدن محصول خود در رنگ های شاد این جعبه های مقوایی بیشتر جذب محصولی می شود که قصد خرید آن را دارد.

جعبه مقوایی دو جداره

این نوع مقواهای دو جداره از لحاظ ساختار و شکل ظاهری تفاوت چندانی با نوع مقوای یک جداره ندارد و تنها تفاوت شاخص آن ها با مقوای یک جداره این است که این نوع مقواها از قرار گرفتن دو لایه مقوای تک جداره بر روی هم ساخته می شوند، یعنی به طور کلی مقوای دو جداره از دو‌ سطح موج دار و دو سطح صاف و بدون موج تشکیل شده است، که در مرز میان این دو لایه سطح صاف قرار گرفته است.

مقوا موج دار رنگی

مقوا موج دار رنگی اگر شما تولید کننده ی این محصولات هستید و ما بخواهیم به شما محصولی برای بسته‌بندی کالاهای تولیدی تان معرفی کنیم مقوا موج دار رنگی میتواند یک انتخاب نمونه باشد زیرا در عین برخورداری از استحکام بالا، ظاهری زیبا و‌ مجذوب کننده نیز دارد که تا حدودی در جذب مشتری نیز مؤثر است. به این نوع مقواها که بعضاً از آنها برای ساخت انواع کاردستی های خلاقانه نیز استفاده می شود، مقوای پلیسه یا کاغذ پلیسه نیز گفته می‌شود، سطح موج دار مقوا باعث می شود که استقامت و در نتیجه طول عمر کاردستی ما نیز به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یابد، همچنین با به کار بردن خلاقیت بیشتر در طراحی این نوع کاردستی ها، طرح های بسیار زیبا و جذابی خلق شود.

مقوا موج دار رومیزی

مقوا موج دار رومیزی شاید باورتان نباشد و یا کمتر جایی شنیده باشید که از مقوای موج دار در ساخت رومیزی های مدرن و جدید نیز استفاده می شود و علت آن استحکام و انعطاف پذیری مناسب این محصول می باشد، چون مقوا موج دار می تواند خیلی از کارها را برای ما آسان کند پیشنهاد می کنم شما نیز این محصول را امتحان کنید.