مقوا پشت طوسی + قیمت خرید فروش

یکی از انواع مقوا های موجود در بازار مقوای پشت طوسی می باشد که دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد.
اگر بخواهیم به صورت جزئی و دقیق تر در خصوص مقوا پشت طوسی صحبت کنیم باید بگوییم که به طور کلی این محصول بیشتر به صورت وارداتی بوده و از کشور های خارجی نظیر چین، کره جنوبی، اندونزی و دیگر کشور های آسیای شرقی به ایران وارد می شود و کمتر دیده می شود که این محصول در داخل کشور تولید شود جالب است که کمی در کاغذ کاهی کیلویی بیشتر بخوانیم.

از این نوع کاغذ ضخیم در صنعت بسته بندی استفاده های زیادی می شود و جالب است که بدانید دارای انواع مختلفی از لحاظ برند و شرکت تولیدکننده ی آن می باشد که در حالت کلی قیمت خرید مقوا پشت طوسی به این موضوع وابسته خواهد بود.
اما اگر خواهان جذب اطلاعات بیشتر در خصوص مقوا پشت طوسی هستید و همچنین می خواهید بیشتر با آن آشنا شوید، ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

مقوا پشت طوسی + قیمت خرید فروش

مقوا پشت طوسی

مقوا پشت طوسی همانطور که در ابتدا نیز گفته شد و همه ی شما نیز می دانید به طور کلی مقوا ها دارای ضخامت بیشتری در مقایسه با کاغذ می باشند و همین موضوع سبب می شود که از استحکام و دوام بالاتری نیز برخوردار باشند.
و لازم به ذکر است که مقوا پشت طوسی در عین حال که مقوا بوده و از ضخامت و دوام ذکر شده برخوردار است، بسیار سبک بوده و وزن بسیار کمی دارد که این موضوع استفاده از این محصول را در صنعت و همچنین بسته بندی مناسب می سازد.
اما باید بدانید که استفاده و کاربرد این محصول تنها به این موضوع ختم نشده و از این نوع مقوا به عنوان جلد کتاب ها و مجلات و یا در تولید انواع کارت پستال ها و اگر به طور کلی و یا واضح تر بخواهیم بیان کنیم باید بگوییم که در صنعت چاپ گرافیکی بسیار کارآمد است.
به علاوه اگر بخواهیم به مهم ترین خصوصیات و ویژگی مقوا پشت طوسی اشاره کنیم باید بگوییم که این نوع مقوا دارای شفافیت بسیار بالایی می باشد، به علاوه قابلیت چاپ بر روی این مقوا بسیار بالا است و همچنین دارای سختی و نرمی زیادی می باشد.

مقوا پشت طوسی بلند

مقوا پشت طوسی بلند مقوا پشت طوسی دارای ابعاد مختلفی می باشد که این ابعاد ممکن است نسبت به شرکت تولیدکننده ی آن متفاوت باشد اما لازم است که بدانید به طور کلی برش های مقوا پشت طوسی از یکسری از ابعاد استاندارد پیروی می کنید.
همچنین لازم به ذکر است که این مقوا به صورت رولی نیز به فروش می رسد که ابعاد آن نیز متفاوت می باشد و می توانید بسته به نیازی که دارید هر یک از آن ها را خریداری کنید.
توجه داشته باشید که از رول های مقوا پشت طوسی بیشتر در صنعت چاپ استفاده می شود و آن را برای بسته بندی، تولید جعبه های تبلیغاتی و یا موارد دیگر آماده سازی می کنند.
در کنار این موضوع باید بدانید که گرماژ تولید این مقوا های پشت طوسی نیز می تواند متغیر باشد و هرگز ثابت نبوده است اما به طور کلی گرماژ رول ها از 180 گرم به بالا می باشد اما طبق آمار ها پرکاربرد ترین آن ها 180 گرم می باشد و نسبت سایر رول ها با گرماژ مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
اما در خصوص این موضوع به هیچ وجه نگران نباشید چرا که مشاورین ما در این خصوص شما را راهنمایی خواهند کرد و کمک می کنند که بهترین محصول را خریداری کنید.

مقوا پشت طوسی شطرنجی

مقوا پشت طوسی شطرنجی یکی از انواع مقوا پشت طوسی از نوع مقوا پشت طوسی شطرنجی می باشد که ممکن است این مقوای شطرنجی را در رنگ های مختلف دیگر نیز دیده باشید اما لازم است بدانید که از نوع پشت طوسی آن در صنعت بیشتر استفاده می شود.
این مقوا همانطور که از اسم آن نیز مشخص است یک طرف آن به شکل طوسی ساده و در طرف دیگر به صورت شطرنجی می باشد.
از این نوع مقوا نیز برای استفاده در بسته بندی ها، درز گیری ها و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.
اما توجه داشته باشید از آن جایی که ممکن است از این محصول در بسته بندی محصولات خوراکی نیز استفاده شود باید دقت کنید حتما از نوع بهداشتی و استاندارد این محصول خریداری کنید لاذم به ذکر می باشد که بازار فروش ورق کارتن سه لایه رونق زیادی دارد.
چرا که بسیاری از مراکز فروش مقوا از مقوا های ضایعاتی و مواد کهنه برای تولید مقوا پشت طوسی شطرنجی استفاده می کنند که بسیار کار نادرستی است و در صورتی که برای بسته بندی مواد خوراکی علی الخصوص اگر دارای حرارت باشند نامناسب است و ممکن است که سلامتی مصرف کننده را به خطر بیندازد.
به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید مقوای پشت طوسی شطرنجی را دارید حتما این محصول را از یک مرکز فروش مطمئن و قابل اعتماد خریداری کنید.

مقوا پشت طوسی اصفهان

مقوا پشت طوسی اصفهان همانطور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد حجم بسیاری از مقوا های پشت طوسی در ایران به صورت وارداتی بوده و در کشور تولید نمی شود و مسئله ای که در این خصوص وجود دارد این است واردات یک محصول خواه ناخواه باعث افزایش قیمت آن خواهد شد که در این شرایط قیمت خرید مقوا پشت طوسی نیز صدق خواهد کرد.
و یا می توان این محصول را به صورت درجه 3 و یا کیفیت پایین وارد کشور کرد تا خریداران آن بتوانند این محصول را با قیمت پایین تری خریداری کنند و به همین دلیل سوالی که اینجا به وجود می آید این است که چه باید کرد؟ آیا باید از درصد سود خود بکاهیم و مقوا پشت طوسی را با کیفیت بالا و همچنین قیمت بالا خریداری کنید و یا یک محصول درجه 3 را با قیمت پایین تری بخریم؟
مفتخریم که خدمت شما اعلام کنیم که شهر اصفهان یکی از بزرگ ترین ارائه کنندگان مقوا پوشت طوسی در ایران است که این محصول را در قیمت بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت بالا و درجه یک به شما عرضه می کند.
شما قادر خواهید بود این محصول را از طریق گروه بازرگانی مقوا خریداری کنید و همچنین باید خدمت شما اعلام کنیم که این شرکت امکان خرید غیرحضوری و اینترنتی را نیز برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی و از شهری که در آن ساکن هستید بدون طی هیچ گونه مسافت و یا پرداخت هزینه ای اضافه این محصول را خریداری کنید.