ویژگی های برنج شمال ایرانی

با یک فرآیند دقیق برای اطمینان از معیارهای صحیح “سبز و تمیز” از کاشت تا برداشت، برنج ژاپونیکا پس از پایان آسیاب تحت یک فرآیند بسته نگهداری می شود و کیفیت برتر جهانی را تضمین می کند.

ویژگی خاص برنج پاکستانی این است که در این نوع برنج هنگام کشت از مواد شیمیایی مانند عدم استفاده از کود شیمیایی، عدم سمپاشی سموم شیمیایی، فقط کودهای ارگانیک و محصولات بیولوژیکی استفاده نمی شود.

به دلیل چنین الزامات سخت کشاورزی، برنج ژاپنیکا ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

دانه های برنج ژاپنیکا گرد، کوتاه و صاف، معمولاً سفید رنگ و از نظر عطر ظریف هستند و برنج ژاپنیکا همچنین حاوی آمیلوپکتین است، بنابراین وقتی پخته می‌شود، معمولاً انعطاف‌پذیرتر، شیرین‌تر، نرم‌تر و طعم‌دارتر از سایر انواع برنج است.

با چنین ویژگی های برجسته، برنج چمپا شوشتر نه تنها از نظر اقتصادی مهم است، بلکه دارای فواید سلامتی مختلفی نیز می باشد. اینها برخی از مزایای سلامتی برنج ژاپنی هستند.

ژاپنیکا نوعی برنج است که حاوی مواد معدنی زیادی مانند پروتئین و فیبر است که برای بدن مفید است.


ژاپنیکا با حدود 190 کالری در 1/2 فنجان همراه با مواد مغذی برنج شمال به کاربران کمک می کند تا سطح قند خون را حفظ کنند و به تنظیم مشکلات فشار خون کمک می کند، به ویژه برای کسانی که فشار خون بالا دارند.

برنج ژاپنیکا نه تنها حاوی فیبر و مواد مغذی سالم است، بلکه حاوی سلنیوم است که به طور موثری از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.

با استفاده روزانه، کاربران نه تنها می توانند از مزایای سلامتی فوق بهره مند شوند، بلکه باعث کاهش بیماری های قلبی عروقی، افزایش گردش خون و کاهش بیماری های آسم می شوند.

به همین دلیل، بسیاری از مردم، به ویژه در بازارهای ژاپن، کره و چین، علاقه زیادی به این نوع برنج هندی دارند و بازار مصرف برنج ژاپونیکا روز به روز در حال افزایش است و در نتیجه برنج ژاپونیکا ارزش اقتصادی فزاینده ای پیدا می کند.

اگر می خواهید تمام مزایای سلامتی برنج هندی را داشته باشید، می توانید آن را در 4 برند برتر عمده فروشی برنج ژاپنیکا پیدا کنید.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از عروسک در میدان مسابقه دوندگی
    2. تنها مسگر زن شناخته شده که ظروف مسی می سازد
    3. ماهی آکواریومی پیدا شده است که ۱۰۰ سال سن دارد!
    4. با استفاده از این محصولات هرگز بیمار نمی شوید