پختن لوبیا سفید درشت در سیارات دیگر حادثه به بار آورد

مصرف بیشتر لوبیا سفید درشت غنی از فیبر غذایی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک کند (8). همانطور که گفته شد، عصاره لوبیا سفید می تواند آنزیم آلفا آمیلاز را مهار کند و سرعت جذب کربوهیدرات را کاهش دهد و شاخص گلیسمی (GI) غذاها را کاهش دهد.

مطالعات نشان می دهد که رژیم های غذایی با GI پایین (آهسته هضم) سطح گلوکز خون را کاهش می دهند و به مدیریت دیابت کمک می کنند.

لوبیا سفید حاوی آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها و اسید فرولیک است که به دلیل خواص ضد سرطانی خود شناخته شده است.

لوبیا

مطالعه ای که توسط دانشگاه کرت (یونان) انجام شد نشان داد که آنتی اکسیدان های پلی فنل از تکثیر (افزایش سریع) سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

همچنین لازم به ذکر است که مصرف بیشتر حبوبات با کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، کلیه، معده و دستگاه گوارش فوقانی مرتبط است. با این حال، مطالعات بیشتری برای درک این مزیت لوبیا سفید در انسان مورد نیاز است.

مصرف حبوبات با کاهش سطح کلسترول تام و LDL مرتبط است. در یک مطالعه کوچک تنها روی 31 نفر، شرکت کنندگانی که به مدت سه روز در هفته گوشت قرمز را با حبوبات جایگزین کردند، کاهش سطح تری گلیسیرید و کلسترول LDL خود را مشاهده کردند.

کاهش مداوم سطح تری گلیسیرید و کلسترول LDL ممکن است به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

اینها فواید سلامتی لوبیا سفید است. اما چگونه لوبیا سفید را تهیه و در رژیم غذایی خود بگنجانید؟ در بخش زیر بدانید.

چگونه لوبیا سفید را تهیه و در رژیم غذایی خود بگنجانیم؟ لوبیا سفید به شکل تازه یا خشک موجود است. لوبیا خشک را باید حدود 6 تا 8 ساعت قبل از پخت در آب خیس کنید. اگر نه، می توانید دو دقیقه آنها را بجوشانید و بگذارید یک ساعت با درب بمانند.