پریدن نقل ساده به گلوی دانش آموزی او را خفه کرد

چندین مطالعه مقطعی فراوانی مصرف نقل ساده را بر روی اقدامات بهداشتی بررسی کردند. یک مطالعه روی نزدیک به 6000 بزرگسال نشان داد که افزایش دفعات مصرف نقل با دریافت انرژی بیشتر مرتبط است.

اما با معیارهای عینی چاقی یا عوامل خطر قلبی عروقی انتخاب نشده است (26). علاوه بر این، هیچ ارتباطی با معیارهای وضعیت وزن بدن یا عوامل خطر قلبی عروقی در یک تجزیه و تحلیل تعقیبی از 8 درصد بزرگسالانی که بیش از یک بار در روز مصرف نقل را گزارش کردند، یافت نشد.

مطالعه دیگری در بیش از 1000 بزرگسال بدون بیماری قلبی عروقی یا دیابت که تعداد و دفعات مصرف شکلات را مورد بررسی قرار داد.

نقل

پس از تنظیم برای دریافت انرژی، فعالیت بدنی و سایر عوامل مخدوش کننده بالقوه، نشان داد که بزرگسالانی که بیشتر شکلات مصرف می کنند.

BMI کمتری نسبت به افرادی که مصرف می کنند دارند. شکلات کمتر بنابراین، شواهد تحقیقات مقطعی این دیدگاه را که مصرف نقل در کودکان و بزرگسالان با خطر بیماری قلبی عروقی یا چاقی مرتبط است، به چالش می کشد.

با تکیه بر شواهد حاصل از تحقیقات مقطعی، نتایج به تازگی از اولین مطالعه طولی که ارتباط بین مصرف نقل در دوران کودکی با نقاط پایانی سلامت در بزرگسالی را بررسی می‌کند، گزارش شده است.

محققان با استفاده از داده های مطالعه قلب بوگالوسا، عادات غذایی، از جمله مصرف نقل (شکلات، نقل غیر شکلاتی، و آدامس) را در 355 کودک 10 ساله دنبال کردند.

مقادیر نسبت‌های وزنی جمعیت یا میانگین‌ها ± SE هستند. یادآوری‌های غذایی روز اول از افراد بالای 2 سال بود، به استثنای کودکان شیرده. دسته بندی نقل (نقل حاوی شکلات، نقل بدون شکلات)

همانطور که در دسته بندی مواد غذایی در آمریکا می خوریم  تعریف شده است. آدامس از این تجزیه و تحلیل حذف شد. 1 قاشق چایخوری معادل شکر اضافه شده = 4.2 گرم شکر. قاشق چایخوری، قاشق چایخوری؛ قاشق چایخوری معادل، قاشق چایخوری معادل.