پریدن کشمش پلویی طلایی عمده در گلوی کودکی او را خفه کرد

با کشمش پلویی طلایی عمده از سلامت چشم محافظت کنید. کشمش حاوی پلی فنول ها است که آنتی اکسیدان هایی هستند که ممکن است از سلول های چشم در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کنند.

این ممکن است به نوبه خود به محافظت از چشم ها در برابر اختلالات چشمی مانند دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن و آب مروارید کمک کند.

آنتی اکسیدان ها ممکن است به جوان نگه داشتن سلول های پوست و جلوگیری از آسیب سلول های پیری کمک کنند. کشمش همچنین حاوی مواد مغذی ارزشمندی مانند ویتامین C، سلنیوم و روی است.

این ترکیب از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها ممکن است یک مکمل مفید برای رژیم غذایی باشد که بر ایجاد سلامت پوست تمرکز دارد. قند خون را کاهش دهید

مطالعه منبع معتبر پزشکی Postgraduate Medicine همچنین اشاره کرد که در مقایسه با خوردن سایر تنقلات، خوردن منظم کشمش ممکن است به کاهش قند خون فرد کمک کند.

حتی با وجود اینکه کشمش حاوی مقدار بیشتری قند نسبت به میوه های تازه است، مصرف کشمش در مقایسه با تنقلات فرآوری شده باعث کاهش هموگلوبین a1c می شود که نشانگر مدیریت قند خون است.

این بدان معنی است که یک وعده کشمش ممکن است راهی عالی برای ارضای هوس شیرینی باشد. آیا خوردن کشمش خطراتی دارد؟
در حالی که کشمش به طور کلی مفید است، برخی مواقع ممکن است کشمش بهترین میان وعده نباشد.

به عنوان مثال، افرادی که به دنبال کاهش کالری دریافتی خود هستند، ممکن است بخواهند در مصرف مقدار زیادی کشمش مراقب باشند. در حالی که یک کشمش حاوی همان تعداد کالری یک انگور است، کشمش بسیار کمتر است. این به راحتی می تواند منجر به مصرف بیش از حد کالری شود.

تغذیه کشمش یک وعده معمولی کشمش حاوی 129 کالری و 1.42 گرم پروتئین است.
کشمش انگور خشکی است که میوه گیاه Vitis vinifera است. به همین دلیل، محتوای غذایی آنها مشابه انگور خواهد بود.