کارخانه پالت پلاستیکی دامداری بر اثر اصابت موشک منفجر شد

در دنیای کنونی که تحرک فزاینده و تجارت رو به رشد است، مواد و کالاها باید با خیال راحت در میان بازیگران مختلف اقتصاد حمل شوند: از تامین کنندگان به تولیدکنندگان، از تولیدکنندگان به انبارها، از انبارها به خرده فروشان و در نهایت به مصرف کنندگان.

با افزایش تجارت جهانی، نقش پالت پلاستیکی دامداری مهم تر می شود، زیرا آنها به معنای واقعی کلمه جهان را به حرکت در می آورند.

با توجه به بازار تخمین زده شده توسط Freedonia ، انتظار می رفت تقاضای جهانی پالت در سال 2017 اندکی از 5 میلیارد پالت فراتر رود که از این تعداد تقریباً 30٪ در آمریکای شمالی، 20٪ در اروپای غربی و 30٪ در اروپا عرضه می شود.

پالت
پالت ها، همانطور که در استاندارد SFS-EN ISO 445 تعریف شده است، نشان دهنده «سکوهای افقی سفت و سخت با حداقل ارتفاع، سازگار با جابجایی توسط کامیون های پالت و/یا لیفتراک ها و سایر تجهیزات حمل و نقل مناسب است.

به عنوان پایه ای برای مونتاژ، بارگیری استفاده می شود. انبار کردن، جابجایی، چیدن، حمل و نقل یا نمایش کالاها و بارها». پالت ها را می توان از مواد مختلفی (چوب نرم، چوب سخت، پلاستیک، مقوا، آلومینیوم و کامپوزیت ها) به اشکال مختلف (طبقه، بلوک، برگشت پذیر، دو طرفه، چهار طرفه، تودرتو و …) و در ابعاد مختلف ساخت.

(اندازه اروپایی (EUR): 1200 میلی متر × 800 میلی متر، اندازه فنلاندی (FIN): 1200 میلی متر × 1000 میلی متر، اندازه انجمن تولیدکنندگان مواد غذایی (GMA): 48 اینچ/1219 میلی متر × 40 اینچ/1016 میلی متر و غیره)پالت ها، با وجود ساده بودن در طراحی، اغلب بسته به استراتژی مدیریت، چرخه های عمر بسیار متفاوتی را تجربه می کنند.

سه استراتژی مدیریت پالت وجود دارد که بر صنعت غالب است: یکبار مصرف، خرید/فروش و ادغام. یکبار مصرف ساده ترین استراتژی است که در آن پالت ها پس از یک سفر دور انداخته می شوند.

با این حال، پالت های استاندارد معمولاً برای چندین سفر طراحی می شوند. چنین پالت‌هایی را می‌توان با استفاده از استراتژی موسوم به «خرید/فروش»، که در آن مالکیت پالت‌ها همراه با پالت‌ها منتقل می‌شود، یا به‌طور جایگزین،