کاشت برنج پاکستان طبیعت در جنگلهای آمازون توسط کریستف کلمپ

برنج باسماتی: یکی از محبوب‌ترین انواع برنج آسیایی دانه بلند ایندیکا، باسماتی است که به طور سنتی در دامنه‌های هیمالیا کشت می‌شود و همچنان برنج غالب مورد استفاده در غذاهای هندی و پاکستانی مانند بریانی و خیر است.

برنج باسماتی مانند برنج پاکستان طبیعت بلند و باریک ممکن است در زمان پخت سه برابر شود. با طعم سبک، آجیلی و تا حدودی رایحه گلی آن مشخص می شود.

گاهی توصیه می شود برنج باسماتی را 30 دقیقه قبل از پخت خیس کنید تا زمان پخت تا 20 درصد کاهش یابد و طعم آن حفظ شود. برنج باسماتی را با کاری مرغ مورد علاقه خود میل کنید یا از آن برای تهیه این قارچ پلو استفاده کنید.

برنج

برنج یاس: مانند برنج باسماتی، برنج یاسمین یک نوع برنج دانه بلند فوق العاده محبوب است. منشا آن تایلند است (به همین دلیل است که اغلب برنج یاس را با غذاهای تایلندی می بینید)، آجیلی و در حال حاضر معطر است.

و اگرچه دانه های برنج یاس کمی کوتاهتر از برنج باسماتی است، اما این دو را می توان به جای هم استفاده کرد. از برنج یاس برای تهیه برنج نارگیل، مرغ زیتون و برنج، یا این کاسه برنج مرغ بروکلی استفاده کنید.

برنج وحشی: جالب اینجاست که برنج وحشی در واقع نوعی علف است و ارتباط مستقیمی با برنج آسیایی ندارد. در آب های کم عمق در دریاچه ها و بخارهای کم جریان در سراسر آمریکای شمالی و بخش هایی از کانادا رشد می کند.

غلاف بیرونی آن دارای بافتی بسیار جویدنی با دانه داخلی لطیف است. و دارای پروتئین و فیبر بالایی است، برنج وحشی دارای شاخص گلیسمی تخمینی پایین فقط 16 است.

برنج وحشی را می توان در انواع دستور العمل ها از جمله این سوپ آبگوشت برنج وحشی و زردچوبه، سالاد برنج وحشی و این دستور پخت سوپ مرغ خامه ای و برنج وحشی استفاده کرد.