کاشت پیاز خام در سیارات دیگر آغاز می گردد

در بازاریابی عمده‌فروشی، تولیدکنندگان اغلب با فرستنده‌ها قرارداد می‌بندند تا پیاز خام را با قیمت از پیش تعیین‌شده بازاریابی و ارسال کنند. اگر از پیمانکار استفاده نکنید و پیاز خود را خودتان به بازار عمده فروشی ارسال کنید.

محصول شما دستخوش بیشترین نوسانات قیمتی خواهد بود. تعاونی های بازاریابی معمولاً از هزینه و قیمت ادغام شده روزانه استفاده می کنند.

نوسانات قیمت را بر روی همه تولیدکنندگان شرکت کننده پخش می کند. خرده فروشان محلی یکی دیگر از بازارهای احتمالی هستند، اما باید زمانی را صرف تماس با مدیران تولید کنید و زمانی که فروشگاه ها به آن پیازهای باکیفیت نیاز دارند.

پیاز

پیازهای باکیفیت تهیه کنید. بسته به موقعیت مکانی شما، پردازنده ها ممکن است یک گزینه بازاریابی باشند یا نباشند. احتمال کمتری دارد که پردازنده‌ها با تولیدکنندگان با سطح زیر کشت کوچک (آنهایی که کمتر از 5 هکتار دارند) قرارداد ببندند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی، به «جایگزین های کشاورزی: بازاریابی میوه و سبزیجات برای تولیدکنندگان کوچک و نیمه وقت» مراجعه کنید.

گزینه‌های بازاریابی خرده‌فروشی شامل غرفه‌های کنار جاده‌ای (چه خود شما یا یک تولیدکننده دیگر)، بازارهای کشاورزان، CSA و عملیات انتخابی خود هستند.

این گزینه ها می توانند فرصت هایی را برای دریافت قیمت های بالاتر از عمده فروشی برای پیاز خود فراهم کنند، اما ممکن است هزینه های اضافی برای تبلیغات، ساخت و نگهداری یک مرکز و ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشید.

با انجام عملیات انتخابی، در هزینه های برداشت صرفه جویی می کنید، اما باید مایل به پذیرش مقداری ضایعات باشید. بازارهای کشاورزان یکی دیگر از گزینه‌های خرده‌فروشی هستند.

اما باید قبل از فصل بازاریابی با بازارها تماس بگیرید تا مطمئن شوید فضا در دسترس است و بدانید چه الزاماتی را باید رعایت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازارهای کنار جاده‌ای، به «جایگزین‌های کشاورزی: توسعه بازار مزارع کنار جاده‌ای» مراجعه کنید.