کشف باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر در قبیله ای مربوط به صدها سال پیش

در این راهنمای مفید، نحوه عملکرد باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر خودروهای الکتریکی، مواردی را که هنگام خرید یک خودروی الکتریکی (خودروی الکتریکی) باید به آن توجه کرد، و نحوه شناسایی فناوری پیشرفته باتری در برابر مواردی که قبلاً Betamax و فلاپی دیسک‌ها در سطل زباله دنبال شده‌اند را توضیح خواهیم داد.

آیا خودروهای سلول سوختی هیدروژنی آینده هستند؟ خودروهای برقی از چه نوع باتری هایی استفاده می کنند؟
اکثر خودروهای الکتریکی جدید که امروزه به فروش می‌رسند از فناوری باتری استفاده می‌کنند که اساساً یکسان است.

صدها سلول جداگانه در ماژول‌هایی از جیب‌ها بسته‌بندی شده‌اند تا یک باتری بزرگ بسازند. بزرگ‌ترین آن‌ها حجیم هستند، چند متر طول و چند صد کیلو وزن دارند.

به همین دلیل است که بیشتر آنها در زیر زمین در داخل شاسی خودرو قرار می گیرند که گاهی اوقات به آن پیکربندی اسکیت برد می گویند.

پیتر راولینسون، مدیرعامل سابق تسلا و اکنون لوسید توضیح می‌دهد: «تمایز کردن مهم است. “عناصر کوچک و جداگانه سلول ها هستند – واحد نهایی باتری است.” همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، آنها با هم در یک واحد باتری قرار می گیرند، که برای حفظ دمای عملیاتی بهینه بدون توجه به آب و هوای تابستان یا زمستان در خارج، تنظیم شده است.

شیمی زیربنایی با باتری های موبایل شما تفاوت چندانی ندارد. اکثر گوشی‌های هوشمند مدرن از باتری‌های لیتیوم یونی برای شارژ سریع استفاده می‌کنند – این همان چیزی است که در موبایل‌های Apple iPhone یا Samsung Galaxy می‌بینید که در مقیاسی عظیم به کار گرفته شده‌اند.

الزامات پیچیده هستند: آنها باید بتوانند انرژی زیادی را ذخیره کنند، اما همچنین به سرعت شارژ شوند، و چگالی انرژی خود را در هزاران چرخه شارژ حفظ کنند، در حالی که در جاده ها، چاله ها و هر آنچه که آب و هوای عالی بریتانیا به آن فشار می آورد، ضربه می خورند. آنها…

ماشین‌های برقی پله‌ای: راهنمای ما برای بهترین خودروهای هیبریدی در فروش امروز