کشف قابلمه گرانیتی کوچک در سیاره زهره موجب تعجب همگان شد

اصطلاح قابلمه گرانیتی کوچک به هر نوع ظروف پخت و پز با هسته های فولادی کربنی، آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ که با پوشش های نچسب بسیار بادوام و با کیفیت تمام شده اند، اطلاق می شود.

این اصطلاح را می توان برای ظروف پخت و پز در همه اشکال و اشکال، از جمله قابلمه، تابه، گریل و ظروف پخت به کار برد.

به سرعت در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. در واقع به قدری محبوب است که می توانید ظروف گرانیتی را در همه سطوح استفاده در آشپزی، از وسایل آشپزخانه خانگی قابل اعتماد گرفته تا تجهیزات پذیرایی حرفه ای، پیدا کنید.

 

خواص مستحکم این ماده فوق‌العاده قوی، ظاهر خیره‌کننده گرانیت را در ظروف آشپزی شما تکرار می‌کند، بافت‌های ظریفی را به آشپزخانه می‌آورد و آنها را به افزودنی جذاب برای هر دکوراسیون خانه تبدیل می‌کند.

این قابلمه‌ها و تابه‌ها از سنگ گرانیت ساخته نشده‌اند، اما این نام را از ظاهرشان گرفته‌اند، با روکش سطحی این ظروف پخت‌وپز معمولاً ظاهری خالدار یا خالدار شبیه به گرانیت دارد. طیف رنگ های نسا گرانوم نام خود را از رنگ های مختلف گرانیت طبیعی گرفته اند.

ظروف گرانیتی قادر به تحمل دمای بسیار بالا هستند. هسته آلومینیومی دایکاست مستحکم توزیع گرمای فوق‌العاده‌ای را در کل پایه و کناره‌های تابه ارائه می‌دهد.

استوک گرانوم نسا گرانوم علاوه بر تطبیق پذیری و کاربرد، می تواند در فر بدون درب تا حداکثر دمای 380 درجه سانتیگراد استفاده شود. دسته آنها ممکن است پس از استفاده طولانی مدت داغ شود، اما از آنجایی که آنها از آلومینیوم ریخته گری ساخته شده اند، خطر آسیب وجود ندارد.

استفاده از پایه القایی به ظروف گرانوم اجازه می دهد تا از این فناوری پخت سریع و کارآمد بهره مند شوند و در عین حال برای استفاده در انواع اجاق های پخت و پز عالی باقی بمانند.

با وجود خواص چشمگیر و ظاهر سنگ مانند، ظروف آشپزی نسا گرانوم فوق العاده سبک وزن هستند و به شما این امکان را می دهند که تلاش کمتری انجام دهید و آسیب اجاق های شیشه ای و سایر سطوح ظریف آشپزخانه را کاهش دهید.

ظروف گرانیتی به دلیل مقاوم بودن فوق العاده در برابر زنگ زدگی معروف هستند. این توانایی برای جلوگیری از زنگ زدگی، ظروف گرانیتی را مایل ها جلوتر از سایر دسته های ظروف آشپزخانه قرار می دهد.

در مقایسه، چدن بدون پوشش و فولاد کربنی خیلی سریع زنگ می‌زنند مگر اینکه با دقت نگهداری شوند. از آنجایی که هم در داخل و هم از بیرون کاملاً نچسب است، حداقل روغن برای پخت و پز مورد نیاز است و تمیز کردن آن بدون دردسر است.