کشف میوه خشک در کابل از تابوت مومیایی مصری

می دانید که  میوه خشک در کابل را می توان بیشتر از میوه های تازه با ضایعات کمتر نگهداری کرد. به دلیل وزن کمتر میوه خشک در هر وعده، ممکن است خوردن دو وعده راحت تر از خوردن دو قسمت از میوه کامل باشد.

توانایی مصرف مواد مغذی در حجم کمتر را افزایش دهد. در مورد سؤال گسترده تر توصیه های کلی برای میان وعده در رابطه با سلامت دندان، پیشنهاد شد که بیشتر میان وعده ها به طور بالقوه برای دندان ها مضر است.

دندانپزشکان ترجیح می دهند چیزی بین وعده های غذایی مصرف نشود. توصیه ای برای توصیه های بیشتر مبتنی بر تغذیه برای دندانپزشکان در آینده مفید خواهد بود. واضح است که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

میوه

زیرا در حال حاضر شواهد خوبی برای توصیه به عدم مصرف میان وعده میوه خشک وجود ندارد. همچنین شواهدی در مورد ترکیب میوه‌های خشک با سایر غذاها وجود ندارد.

به عنوان مثال، اینکه آیا میوه‌های خشک با ماست شیرین‌نشده مصرف می‌شوند یا خیر بر سلامت دندان‌ها تأثیر می‌گذارند.

دیدگاهی بیان شد که مهم است که الگوهای میان‌وعده فعلی مصرف‌کنندگان را تعدیل کنیم و تغییرات سودمند کوچک را تشویق کنیم. به منظور سلامت عمومی، بهتر است مصرف کنندگان یک میان وعده پر قند و چربی را با میان وعده میوه خشک جایگزین کنند.

این بدان معنا نیست که تنقلات میوه خشک به معنای مطلق “خوب” و سایرین “بد” هستند، اما اهمیت تشویق به مبادله معقول شناخته شد. نسبت پوسیدگی های دندانی ناشی از میوه های خشک به احتمال زیاد بسیار کم است.

اگر اصلا وجود داشته باشد، به دلیل مصرف کم، با این حال در برخی کشورها، نگرانی های بهداشت دهان و دندان بر پیام های بهداشت عمومی بر اساس حداقل شواهد تأثیر می گذارد.

نوشیدنی‌های شیرین‌شده با شکر و سایر نوشیدنی‌های اسیدی به سلامت دندان‌ها کمک می‌کنند و جایگزینی آنها با میوه‌های خشک که به دریافت فیبر کمک می‌کنند، جایگزین معقولی است.

همچنین پیشنهاد شد که از آنجایی که تمرکز توصیه‌های بهداشت عمومی بر کاهش قندهای آزاد است تا کاهش کل قندها، و از آنجایی که پیام‌های مثبت بیشتر به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند.

توصیه‌ها می‌توانند به طور مفیدی هم میوه‌های خشک و هم میوه‌های تازه را ادغام کنند. برای کمک به مصرف‌کنندگان در مصرف رژیم غذایی سالم‌تر، از شیرینی و بیسکویت به میوه تغییر دهید.