کشف چرم شهر در زیر پارچه مومیایی هندی

همچنین، بسیاری از جوامع روستایی فقیر در آمریکای جنوبی، اندونزی، استرالیا و نزدیک رودخانه نیل در آفریقا با شکار حیات وحش محلی برای تولید چرم شهر زندگی خود را تامین می کنند.

اما اگر کشتن حیوانات به هر دلیلی از مرز اخلاقی شما عبور کند، آهو صید شده و چرم حیوانات وحشی دیگر هنوز اخلاقی نیست.

آیا هرگز می توان چرم حیوانات را اخلاقی دانست؟ طبق مثال قبلی من، یک فرد وگان به احتمال زیاد هر نوع چرم حیوانی را غیراخلاقی در نظر می گیرد.

اما یک فرد غیر وگان ممکن است چرم حیوانات را اخلاقی بداند اگر محصول جانبی مزارع عاری از ظلم باشد. پاسخ به این سوال که آیا پوست حیوانات را می توان اخلاقی دانست؟

بستگی دارد از چه کسی می‌پرسید، اما اگر از من بپرسید، می‌گویم تا زمانی که چرم 100٪ محصول جانبی مزارع بدون ظلم اثبات شده باشد، در بخش اخلاق یک نکته دارد.

چه نوع چرم هایی اخلاقی و پایدار هستند؟ باورتان می شود اگر به شما بگویم سالاد میوه ای که به عنوان میان وعده بعد از ظهر درست می کنید ممکن است حاوی یک یا دو ماده چرم گیاهی باشد؟

و اگر به شما بگویم چرم هایی وجود دارد که از نوشیدنی الکلی مورد علاقه ایتالیا ساخته شده است چه؟ بله، انواع مختلفی از چرم‌های اخلاقی و پایدار با منشأ غیرمنتظره وجود دارد.

اما آن‌هایی که ویژگی‌های اخلاقی و پایدار را دارند در همین دسته قرار می‌گیرند: چرم گیاهی. به من اجازه دهید با معرفی چند نوع چرم گیاهی، هرگونه شک و تردیدی را که ممکن است داشته باشید برطرف کنم.

چرم پوست سیب: باور کنید یا نه، سیب اولین قهرمان ما در دنیای چرم گیاهی است. این جایگزین نوآورانه مبتنی بر زیستی که از پوست و هسته سیب ساخته شده است، در سال 2008 توسط فروتمت ایجاد شد.